Klachten
Kwaliteit staat centraal in ons werk. We hechten dan ook veel waarde aan hoe u uw bezoek aan onze praktijk ervaart. Het geeft ons inzicht in hoe patiënten onze werkwijze ervaren en waar eventuele verbeterpunten voor onze zorg en service zitten.
Wilt u suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Neem dan via de contactpagina contact met ons op
Klacht indienen? Bel of mail ons direct.

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klacht indienen
Uw mening telt bij ons! Heeft u uw behandeling of onze service niet goed ervaren?
In dat geval horen we het graag en kan u een schriftelijke klacht indienen bij de praktijk. Uw opmerkingen worden intern met de verantwoordelijke betrokkenen besproken en wij nemen daarna binnen drie dagen contact met u op.
Heeft u behoefte aan een derde partij die neutraal in de situatie staat? Dan kunt u bij de KNMT, de beroepsvereniging waarbij we zijn aangesloten, een klacht indienen. Vervolgens zal een onafhankelijke klachtenfunctionaris kosteloos bemiddelen tussen u en de tandarts. Tevens is er de mogelijkheid om contact op te nemen met het TIP (Tandheelkundig Informatie Punt): 0900-202 5012 (€ 0,90 per gesprek of vul het contactformulier in). Patiëntgegevens worden vertrouwelijk behandeld en uitsluitend na toestemming van de patiënt verstrekt aan derden.
Ons doel is altijd om samen een oplossing te vinden!


Geschil
Komt u er met de hulp van de klachtenfunctionaris niet uit? Dan kan u een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. De bijbehorende kosten hiervoor bedragen €75. In dat geval wordt de klacht door een onafhankelijke commissie van vijf deskundigen beoordeeld.
Meer informatie
Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen via het contactformulier dat is geplaatst op de website van www.allesoverhetgebit.nl. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.
Klacht indienen?
Wilt u suggesties of complimenten aan ons doorgeven?